Tuesday, March 6, 2007

Ce si cum

Unii sufera de claustrofobie, altii de agorafobie, de arahnofobie si lista ar putea continua. Oricum ar fi, toti ne temem de ceva. Eu, de exemplu, sufar de "medicofobie" (practica la UMF a contribuit semnificativ la accentuarea problemei!). Tot ce tine de oameni in halate albe si cu stetoscopul atirnat de git ma ingrozeste iar daca mai are in dotare si vreo seringa cu un ac de dimensiuni "respectabile" deja vad cum mi se deruleaza filmul vietii prin fata ochilor. Si uite asa se face ca, de frica lu' domn' doctor, am dezvoltat eu o pasiune pentru medicina naturista, pentru "buruieni" medicinale, ceaiuri, decocturi si altele asemenea. Acestui domeniu ii va fi dedicat blogul meu. Ca sa nu mai lungim povestea in mod inutil, nu va mai spun decit "enjoy!" si ... sper sa va fie de folos informatiile pe care le veti gasi aici! (sa speram ca vor fi cit mai multe!) :)

No comments: