Wednesday, May 9, 2007

Atentie! Stresul dauneaza grav sanatatii... altora

Am vazut pe net un filmulet extrem de haios, sadic vorbind, si nu m-am putut abtine sa nu vi-l arat si voua. Pont: urmariti-l pe cel care intra primul in lift!

Dupa ce am vazut asta, am hotarit ca este "imperios necesar" sa caut citeva remedii pe baza de plante impotriva stresului (desi cred ca domnul din imagini ar avea nevoie de ceva mai puternic!)
Totusi, pentru cei care nu au ajuns inca in acest stadiu si nici nu isi propun asta, iata ce pot face pentru a preveni "izbucnirile" cauzate de stres.

Primul lucru pe care ar trebui sa il faceti este sa inlocuiti cafeaua de dimineata cu un ceai calmant. Acesta contine: conuri de hamei, flori de tei, fructe de paducel, radacina de odolean, talpa-gastei.
Plantele medicinale ca odoleanul si talpa-gastei aduc o echilibrare si calmare a sistemului nervos. Fructele de paducel completeaza actiunea celorlalte plante, regland bataile inimii. Florile de tei si conurile de hamei intregesc actiunea terapeutica a celorlalte plante, producind o stare de liniste a intregu­lui organism.
Se bea cate o ceasca de ceai cald, la nevoie sau in cure de 3-4 saptamani.

1 comment:

Anonymous said...

Eu ca sa scap de stres ma duc la sala! Imi consum nervii pe aparate :)) sau mai bine spus ele ma termina pe mine ....